We are construcktion
bauma 2025
Stavební projekty mění svět – a my se staráme o to, abyste byli na tyto výzvy připraveni. Navštivte nás od 7. do 13. dubna na veletrhu bauma v Mnichově a seznamte se s inovacemi, které společnost Mercedes‑Benz Trucks připravila pro stavebnictví a přidružená stavební odvětví: od komplexních řešení vozidel přes služby až po konektivitu.
Dojmy
Highlighty
Seznamte se s novým, plně elektrickým vozidlem eArocs 400, který zajišťuje udržitelný výkon na stavbě, limitovanou řadou Arocs Extent s výrazným designem a silným výkonem, včetně Multimedia Cockpit Interactive 2 a obratným modelem Atego, který umožňuje vysokou flexibilitu v přidružených stavebních odvětvích. Tyto a mnoho dalších zajímavostí najdete na našem stánku v hale B4.
Speciální model Arocs Extent
Odolný zvnějšku. Komfortní uvnitř.
Dovolte nám představit: speciální model Arocs Extent.
Limitovaná série100 kusů je určena pouze pro Evropu. Výrazná příď, zdokonalená exkluzivním ozdobným prvkem lakovaným v matně šedém odstínu weather grey. Doplňují ji dokonale sladěná fólie, exkluzivní detaily a přídavné LED světlomety ve sluneční cloně – výraz síly a elegance v kombinaci s inovativním Multimedia Cockpit Interactive 2. Arocs Extent: Stvořen k tomu, aby udělal dojem. Vyvinut pro práci na stavbách.
- Exteriér
- Interiér
- Detaily exteriéru
- Krytky náprav a kryty matic kol z nerezové oceli
- Typový štítek v tmavém chromu
- Decentně výrazný prvek
- Méně je více.
Speciální model Arocs Extent
Konstrukční řada a typ |
Arocs Extent 3253 K 8x4/4 |
Kabina řidiče |
Kabina řidiče M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Přípust. celkové zatížení |
32 t (přední náprava 7,5 t, zadní náprava, talířové kolo 300, planetové soukolí 13,4 t) |
Rozvor |
4 550 mm |
Hnací ústrojí |
3. generace OM 471, R6, 12,8 l, 390 kW (530 k), 2.600 Nm; Převodovka G 330-12/11,63-0,77 se zadní nápravou iHA = 4,333 |
Vedlejší pohon |
v závislosti na převodovce (NA MB 131-2c, čerpadlo) |
Asistenční systémy |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist; MirrorCam |
Důležité prvky výbavy |
Multimedia Cockpit Interactive 2 ve spojení s TruckLive. Seznamte se s výhodami propojení nákladního vozidla s naším servisním pracovištěm v reálném čase |
Arocs Extent |
limitováno na 100 kusů, exkluzivní polepy, ozdobný prvek lakovaný v šedém odstínu weather grey, ve sluneční cloně integrované LED světlomety, akcenty v provedení z tmavého chromu, kvalitní příslušenství kol a mnohem více prvků výbavy |
Nástavba |
Tovární sklápěč MEILLER TRIGENIUS® D421 (5,8 x 2,42 x 0,9 m), vč. elektr. posuvné plachty |
Nový eArocs 400
Rock solid power.
Charged to change construction: eArocs 400 pro stavební dopravu, vybavený akumulátory LFP s dlouhou životností, je připraven k použití ve dne v noci. Plně elektrický pohon je jako stvořený pro použití v oblastech citlivých na hluk a v městských aglomeracích. Jak jsme na to u řady Arocs zvyklí, zvládá i eArocs 400 jakékoli náročné úkoly na stavbách s výkonem a udržitelně.
Model Atego
Stvořen pro práci. Připraven na náročné úkoly.
Malý velký pomocník ve stavební dopravě: obratný, efektivní, všestranný. Atego je vaším spolehlivým a flexibilním partnerem – ať už v zahradnictví, na městských stavbách nebo pro řemeslníky. Rozsáhlá aktualizace proběhla i v oblasti bezpečnosti: Například Active Brake Assist 6 a Active Sideguard Assist 2 jsou vysoce moderní asistenční systémy, které přesahují rámec právních požadavků stanovených v předpisech EU.
Multimedia Cockpit Interactive 2
Ještě lepší přehlednost zajišťuje sekundární displej v Multimedia Cockpit Interactive 2. Prostřednictvím dotykové obrazovky nebo lišty spínačů lze rychle a intuitivně ovládat klimatizaci, navigaci, telefonování, infotainment a další funkce. Nastavení a příkazy lze zadávat také prostřednictvím ovládání hlasem, aniž by bylo nutné sundat ruce z volantu. TruckLive propojí nákladní vozidlo od první vteřiny a umožní využívat efektivní řešení údržby, dynamické navádění po trase a aktualizace Over-the-Air.
Nový eArocs 400
Konstrukční řada a typ |
eArocs 400 8x4/4 domíchávač betonové směsi |
Kabina řidiče |
Kabina řidiče M ClassicSpace, 2,30 m, tunel 170 mm |
Přípust. celkové zatížení |
32 t (přední náprava 9,0 t, zadní náprava hypoidní 10 t) |
Rozvor |
4 550 mm |
Hnací ústrojí |
Elektr. centrální motor se 3stupňovou převodovkou; 380/450 kW (trvalý/max.) |
Akumulátory |
2 sady lithium-železo-fosfátových (LFP) akumulátorů, celková inst. kapacita akumulátoru 414 kWh1. |
Doba nabíjení a nabíjecí výkon 20-80 % (CCS) |
cca 45 min 2 s 400 kW |
Dojezd |
Až 200 km 3 |
Vedlejší pohon |
ePTO DC až 90 kW kont., mPTO až 70 kW kont. |
Asistenční systémy/důležité výbavy |
Multimedia Cockpit Interactive 2, Active Brake Assist 6, Active Sideguard Assist 2, Frontguard Assist; MirrorCam |
Nástavba |
Liebherr HTM 905F L: jmenovitý objem 9 m3, vodní objem 10,5 m3, geom. objem bubnu 16 m3 |
1 Jmenovitá kapacita nového akumulátoru na základě interně definovaných rámcových podmínek. Může se lišit v závislosti na způsobu použití a okolním prostředí.
2 eArocs 400 lze nabíjet pomocí nabíjecí zásuvky CCS2 s výkonem až 400 kW, která je součástí standardní výbavy: Na základě interně stanovených empirických hodnot potřebují dva bloky článků k nabití z 20 % na 80 % za optimálních podmínek, mj. při okolní teplotě 20 °C, na běžné rychlonabíjecí stanici se stejnosměrným nabíjecím proudem 500 A asi 45 minut.
3 Dojezd byl zjištěn za specifických rámcových podmínek na základě interních simulací s domíchávačem betonu 8x4 s celkovou přípustnou hmotností 32 t při 8hodinovém provozu s domíchávačem betonu při venkovní teplotě 20 °C a může se lišit od hodnot zjištěných podle nařízení (EU) 2017/2400 z důvodu četných faktorů, jako je topografie, povětrnostní podmínky, rychlost, předběžná příprava, vedlejší spotřebiče, individuální konfigurace vozidla a způsob jízdy.
Model Atego
Konstrukční řada a typ |
Atego 1530 K 4x2 |
Kabina řidiče |
Kabina řidiče S ClassicSpace, prodloužená, 2,30 m, tunel |
Přípust. celkové zatížení |
16 t (přední náprava 6,1 t, zadní náprava, talířové kolo 390, hypoidní 11,0 t) |
Rozvor |
3 260 mm |
Hnací ústrojí / Powertrain |
Motor OM 936, R6, 7,7 l, 220 kW (299 k), 1 200 Nm, Mercedes PowerShift 3; převodovka G 140-8/9,30-0,79 se zadní nápravou iHA = 4,3 |
Vedlejší pohon |
v závislosti na převodovce (NA MB 121-2c, čerpadlo) |
Asistenční systémy |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Důležité prvky výbavy |
Hmotnostní varianta 16,0 t s vysokým podílem užitečného zatížení; automatická dálková a potkávací světla; TruckLive. Seznamte se s výhodami propojení nákladního vozidla s naším servisním pracovištěm v reálném čase. |
Nástavba |
Tovární sklápěč MEILLER TRIGENIUS® D210 (4,2 x 2,38 x 0,5 m), s držákem žebříků na čelní stěně a upínacími oky bočnice |
Na tom se dá stavět. Nebo lépe řečeno: s tím se dá stavět.
Ať už se jedná o těžké břemeno, nesjízdný terén nebo manévrování s milimetrovou přesností – ve stavební dopravě jsou techničtí pomocníci nepostradatelní. Na našem stánku se seznamíte s inovativními řešeními, která byla vyvinuta speciálně pro použití v náročných podmínkách.
Brzdění přesně dávkované kapalinovou spojkou umožňuje téměř neopotřebitelné rozjíždění a pro náročné přepravní úkoly je prakticky nezbytné. kapalinová spojka chrání náklad a usnadňuje manévrování. Při rychlosti kroku poskytuje primární retardér nepřetržitý brzdný účinek odlehčovací brzdy s vysokým brzdným výkonem.
Obzvláště přesně můžete manévrovat, pokud je zapotřebí jízda v opačném směru, než je zařazený převodový stupeň: Tak lze například jet vzad se zařazeným převodovým stupněm pro jízdu vpřed, a to pouze ovládáním pedálu akcelerace, aniž by bylo nutné sešlápnout provozní brzdu.
Kromě citlivosti přináší kapalinová spojka také vysokou brzdnou sílu, a to téměř bez opotřebení až na hranici trakce.
Když jde o něco těžkého, tento nákladní vůz to lehce zvládne: Arocs pro těžkou nákladní dopravu přepraví celkovou hmotnost až do 500 tun a je jako stvořený pro tyto náročné úkoly. 500 t vašim požadavkům nestačí? Kontaktujte nás.
Arocs do 500 t
Konstrukční řada a typ |
Arocs do 500 t: Arocs 4463 LS 8x4/4 |
Kabina řidiče |
Kabina řidiče L BigSpace, 2,50 m, rovná podlaha |
Přípust. celkové zatížení |
43,8 t (přední náprava 9,0 t, předsazená náprava 8,0 t, zadní náprava 13,4 t, talířové kolo 300, planetové soukolí, 13,4 t) |
Rozvor |
3 900 mm |
Hnací ústrojí / Powertrain |
OM 473, R6, 15,6 l, 460 kW (625 k), 3 000 Nm; převodovka G 280-16/11,7-0,69 se zadní nápravou iHA = 4,571 |
Vedlejší pohon |
Pomocný pohon motoru vzadu, b, příruba 100 mm, 650 Nm |
Asistenční systémy |
Active Brake Assist 6; Active Sideguard Assist 2; Front Guard Assist |
Důležité prvky výbavy |
Zatížení přívěsu na točnici 250 t (bez omezení V), na konci rámu 500 t (při 20 km/h)1 |
Nástavba |
Točnice pro těžké náklady, 3,5", Jost JSK 38C Posuvné zařízení Jost EV-HD 850, výška 142 mm, závěsné zařízení pro těžkou přepravu 36 t, D50, 314 kN, Rockinger |
1 Vystavené vozidlo lze s touto výbavou používat se zatížením přívěsu až 500 tun (hmotnost přívěsu s nákladem).
Zatížení přívěsu až 1 000 tun by bylo možné, pokud by byla konstrukční řada Arocs vybavena odpružením ocelovými pružinami, pohonem všech kol a tažným zařízením RO58.
Kde nás najdete
Hala B4,
stánek 141.
Nechte se inspirovat našim řešením pro stavebnictví a přidružená stavební odvětví. Seznamte se také s nástavbami našich partnerů. Navštivte nás a přesvědčte se sami – těšíme se na vaši návštěvu!
Exponáty
Přehled všech exponátů.
Zde najdete přehled všech vozidel s vhodnými nástavbami.
1 – Böcker Maschinenwerke GmbH
2 – CIFA SpA
3 – EMPL Fahrzeugwerk GmbH
4 – F. X. MEILLER Fahrzeug- und Maschinenfabrik GmbH & Co. KG
5 – FASSI Deutschland GmbH
6 – Hyva Germany GmbH
7 – KH-KIPPER Sp. z o.o.
8 – KOBIT, spol. s r.o.
9 – Liebherr-International Deutschland GmbH
10 – Palfinger AG
11 – Putzmeister Concrete Pumps GmbH / Intermix
12 – Ressenig Fahrzeugbau GmbH
13 – RSP GmbH & Co. KG
14 – SANY Heavy Industry Co., Ltd.
15 – SCHWING GmbH
16 – Sermac Srl
17 – VDL Containersystemen bv
18 – Wilhelm Schwarzmüller GmbH
19 – Xanjer Heavy Industry
20 – Zoomlion Heavy Industry Science & Technology Co., Ltd.
Mohlo by vás zajímat:
Více než pouhé nákladní vozidlo
Aby váš nákladní vůz zůstal ve skvělé kondici
Jsme na vaší straně
Na vyobrazeních a v textech mohou být uvedeny také příplatkové výbavy a příslušenství, které nejsou součástí standardní dodávky. Poskytnutá vyobrazení jsou jen příklady a neodráží skutečný stav originálních vozidel. Vzhled originálních vozidel se od těchto vyobrazení může lišit. Změny vyhrazeny. Vyobrazení a texty mohou obsahovat také typy, služby pro zákazníky, služby a výrobky, které nejsou v jednotlivých zemích nabízeny.